خرید سیم کارت در آلمان

خرید سیم کارت در آلمان

در این مقاله قرار است درباره خرید سیم کارت در آلمان توضیح دهیم. اگر قصد سفر یا مهاجرت به کشور آلمان را دارید حتما یک از دغدغه‌های شما خرید سیم کارت در آلمان است. فرقی نمی‌کند که سفر شما تفریحی و کوتاه مدت یا مهاجرت به این کشور باشد. در هر صورت شما نیاز به سیم کارت دارید. زمانی که شما قصد خرید سیم کارت دائمی را دارید باید انتخاب کنید که کدام شرکت خدمات بهتری به شما ارائه می‌دهد. چرا که مدت زمان استفاده از سیم کار‌ت های دائمی دو سال است و باید انتخاب مناسبی داشته باشید. پس می‌توانید مدتی از سیم کارت اعتباری در آلمان استفاده کنید تا تصمیم خود را بگیرید. در ادامه بهترین سیم کارت‌های اعتباری را از نظر اینترنت و قیمت بررسی می‌کنیم.

بهترین شبکه موبایل در آلمان

همانطور که می دانید خرید سیم کارت هم مانند اجاره خانه در آلمان نیاز به تحقیق و بررسی دارد، بر اساس تحقیقاتی که در این کشور انجام شده است سه شرکت بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. شرکت Telekom در رتبه اول، شرکت Vodafone در رتبه دوم و شرکت Telefónica در رتبه سوم قرار می‌گیرند.

این سه مورد از نظر شبکه‌ی اینترنت و خط تلفن مورد بررسی قرار گرفته‌اند Telekom در گذشته یک شرکت دولتی بوده که جدیدا در رده شرکت‌های خصوصی قرار می‌گیرد. شرکت‌های نام برده هر ساله تغیرات مثبتی در خدمات خود بوجود می‌آورند. با توجه به مواردی که در ادامه بررسی می‌کنیم شما می‌توانید بهترین انتخاب را برای خرید سیم کارت در آلمان داشته باشید.

اینترنت کدام سیم کارت بهتر است؟

همان‌طور که توضیح دادیم این سه شرکت بر اساس تحقیقات رده بندی شده‌اند. شرکت Telekom از نظر پهنای اینترنت و سرعت اینترنت انتخاب بهتری است. برای خرید سیم کارت در آلمان با سرعت اینترنت مطلوب باید محل زندگی خود یا موقعیتی که بیشترین تایم را در آن می‌گذارانید، در نظر بگیرید.

به صورت کلی Telekom و Vodafone بهترین خدمات را در سطح اینترنت 5G ارائه می‌دهند. اگر در قسمت‌های شهری زندگی می‌کنید و تایم زیادی در طول روز را در مترو هستید Telefónica می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. خدمات شرکت Telefónica در قسمت‌های اطراف شهر ضعیف‌تر از شرکت‌های دیگر است.

خرید سیم کارت

خرید سیم کارت در آلمان ؛ مقایسه بهترین سیم کارت‌ها

 در ادامه مقاله تعدادی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سیم کارت در آلمان، باتوجه به شبکه‌ای که از آن استفاده می‌کنند، تعرفه‌های اینترنت و نحوه شارژ آن بررسی می‌کنیم. با مطالعه توضیحاتی که در ادامه آوردیم، می‌توانید بهترین سیم کارت را با توجه به موقعیت زندگی و قیمت تعرفه‌ها خریداری کنید. بهترین اینترنت موبایل آلمان را اینجا بخوانید.

Lidl Connect

LidlConnect  یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سیم کارت‌ است. این سیم کارت از خطوط شبکه‌  Vodafone  استفاده می‌کند و اینترنت LTE را ارئه می‌دهد. گرینه SMAR S که در بین تعرفه‌های این سیم کارت ارائه شده یکی از بهترین و به صرفه ترین تعرفه‌ها است که مورد توجه قرار گرفته. شما با خرید این طرح می‌توانید با پرداخت 8 یورو، تماس و پیامک نامحدود به همراه 3 گیگابایت اینترنت داشته باشید. نوع دیگری از طرح‌های این سیم کارت Smart XL 7 است که 7 گیگ اینترنت دارد و قیمت آن 18 یورو است. قیمت خرید این سیم کارت 10 یورو است.

در زمانی که سیم کارت را خریداری و فعال کردید، می‌توانید از طریق Lidl تعرفه خود را انتخاب کنید و بعد از 4 ماه اتمام دوره به صورت دستی، کارت بانکی یا از طریق PAY PAL  آن را شارژ کنید.

Aldi Talk

سیم کارت بعدی Aldi Talk است. این سیم کارت از نظر نوع خدمات تقریبا هم رده با Lidl Connect می‌باشد و اصلی ترین تفاوت این دو در شبکه ارائه دهنده این خطوط است. Aldi Talk از شبکه Telefónica  استفاده می‌کند. همان طور که در عنوان‌های قبل توضیح دادیم این شبکه در شهر استفاده بیشتری تا اطراف شهر دارد. یکی از طرح‌های این سیم کارت Paket S است که اینترنت 3 گیگابایتی را به همراه تماس تلفنی و پیامک نامحدود به قیمت 8 یورو ارائه می‌دهد. بهترین طرح این سیم کارت L Paket  است که 7 گیگ اینترنت را به قیمت 18 یورو ارائه می‌دهد. قیمت این سیم کارت دقیقا مانند سیم کارت Lidl 10 یورو است. نحوه شارژ این سیم کارت دقیقا مشابه سیم کارت Lidl Connect است.

Congstar

مورد بعد برای خرید سیم کارت در آلمان، Congstar می‌باشد که ارائه دهنده ارتباط از راه دور است. این سیم کارت  از شبکه Telekom استفاده می‌کند. تعرفه این سیم کارت با خدمات گفته شده نسبت به سیم کارت‌های دیگر گران‌تر است. برای مثال قیمت یکی از تعرفه‌های این سیم کارت با 3 گیگابات اینترنت و هزینه هر پیامک 9 سنت، 10 یورو می‌باشد. طرح دیگر این سیم کارت Allnet Lنام دارد که 5 گیگ اینترنت، تماس نامحدود و 9 سنت برای هر پیامک را 15 یورو قیمت گذاری کرده. نحوه شارژ این سیم کارت مشابه سیم کارت‌های قبلی است علاوه بر این که شما می‌توانید از طریق برنامه واتس آپ این سیم کارت را شارژ کنید.

 

SIMon Mobile       

سیم کارت بعدی است که از خطوط شبکه Vodafone استفاده می‌کند. مزیت رقابتی این سیم کارت نسبت به بقیه موارد گفته شده قیمت بسیار مناسب آن است. زمانی که شما این سیم کارت را خریداری می‌کنید، قراردادی از طرف شرکت برای شما ارسال می‌شود. 8 گیگ اینترنت با سرعت 50 مگابایت بر ثانیه، تماس و پیامک نامحدود بدون پرداخت هزینه اولیه، از مزیت‌های دیگر این سیم کارت است. در صورت خرید این سیم کارت شما همیشه تعرفه مشخصی را پرداخت می‌کنید. اگر از شبکه یا سیم کارت دیگری استفاده می‌کردید و قصد تغییر به این سیم کارت را دارید (بدون عوض کردن شماره قبلی) ماهانه مبلغ 12 یورو پرداخت می‌کنید.

روش های خرید سیم کارت در آلمان

روش‌های خرید سیم کارت در آلمان

روش اول برای خرید یکی از چهار سیم کارت‌های گفته شده، خرید به صورت آنلاین می‌باشد. شما می‌توانید وارد سایت مربوط به هر سیم کارت شوید و با پرداخت هزینه و وارد کردن آدرس بین 2 تا 3 روز سیم کارت خود را دریافت کنید.

روش دیگر خرید از سوپر مارکت‌های محلی، پمپ بنزین‌ها، کیوسک‌ها یا فروشگاه‌های الکترونیکی است.

زمانی که سیم کارت را خریداری کردید باید آن را فعال کنید. طبق قوانینی در سال 2017 وضع شد برای جلوگیری از سواستفاده از نام افراد باید از طریق VideoID آن را به نام خود فعال کنید.

خرید سیم کارت برای افراد غیر آلمانی

به صورت کلی برای خرید سیم کارت در آلمان به کارت شناسایی یا گذرنامه رسمی نیاز دارید. به کمک این دو مدرک گفته شده می‌توانید سیم کارت خود را حتی از طریق آنلاین خریداری کنید. یا توجه به شرایط گفته شده اگر به هر دلیل گذرنامه شما مورد تائید برای خرید سیم کارت قرار نگرفت، می‌توانید به اداره پست در محل سکونت خود مراجعه کنید.

اینستاگرام اپلای مورنینگ تلگرام اپلای مورنینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *