بهترین کالج‌های کانادا

بهترین کالج های کانادا

کانادا دارای بیش از 150 موسسه آموزش عالی است، از این‌رو یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی به حساب می‌آید. مهاجرت به کانادا در سال‌های اخیر بیش از پیش انجام می‌شود. در بیشتر مواقع نیز دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی به کانادا سفر می‌کنند. در این مطلب به معرفی بهترین کالج های کانادا پرداخته ایم.

کیفیت استثنایی آموزش و تحصیل در کشور کانادا سبب جذب دانشجویان بین‌المللی می‌شود. بعد از قطعی شدن مهاجرت تحصیلی خود می‌توانید از بین 96 دانشگاه دولتی یکی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید. همچنین این کشور دارای 1500 برنامه تحصیلی منحصربه‌فرد است. به طور کلی کانادا تمام ابزار لازم برای جذب دانشجویان مشتاق را فراهم می‌کند.

شرایط تحصیل در بهترین کالج‌های کانادا

کشور کانادا دارای 3 شهر بزرگ است. همچنین این کشور 20 شهر دارد که برای دانشجویان بین‌المللی بهترین گزینه خواهند بود. علاوه بر انتخاب محل اسکان، محل تحصیل، نوع کالج، و برنامه آموزشی خود باید به شرایط تحصیل در کالج‌ها نیز توجه کنید. در ضمن بعضی از کالج‌های این کشور جزء بهترین کالج‌های دنیا به حساب می‌آیند.

کانادا دارای 10 دانشگاه است که آنها جزء 250 دانشگاه برتر جهان هستند. از این‌رو تحصیل در دانشگاه های برتر کانادا و کالج‌های برتر این کشور شرایط خاص و ویژه‌ای خواهد داشت. کالج‌های کانادا مرکز تحقیقات فشرده هستند و حتی در سطح جهانی نیز شهرت دارند. مهم‌ترین مزیت این کالج‌ها مقرون‌به‌صرفه بودن آنها است.

یکی از شرایط مورد نظر در تحصیل براساس سیستم آموزشی کالج‌های کانادا توجه به متوسط هزینه‌های تحصیل در این کالج‌ها خواهد بود. به طور کلی در مقطع کارشناسی مبلغی حدود 32019 دلار کانادا باید بپردازید. در ضمن کالج‌های این کشور گاهی دوره‌های پیشرفته‌ای نیز برای شما آماده می‌کنند. شرایط تحصیل در کالج های کانادا را اینجا بخوانید.

پنج مورد از بهترین کالج‌های کانادا

کانادا کشوری در نیمه شمالی آمریکای شمالی با وسعت 9.98 میلیون کیلومتر مربع است که دومین کشور بزرگ جهان به حساب می‌آید. شهر اتاوا در کشور کانادا بزرگ‌ترین مساحت را دارد. در ضمن این کشور ویژگی‌های آب و هوایی خوبی دارد. از این‌رو مقصد بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است.

علاوه بر شرایط خوب اقلیمی و فرهنگی مردم این کشور، کانادا دارای بهترین شرایط برای تکمیل تحصیلات عالی است. بدین‌ترتیب دانشجویان بسیاری از سراسر جهان به کشور کانادا می‌آیند. حداقل مدرکی که می‌توان در کالج‌های کانادایی کسب کرد، مدرک کارشناسی خواهد بود. آیا کالج مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید؟ در ادامه 5 مورد از بهترین کالج‌های کانادا را به طور خلاصه شرح می‌دهیم.

بهترین کالج های کانادا برای تحصیل

کالج سنتنیال (Centennial College)

کالج سنتنیال به عنوان اولین کالج عمومی تورنتو در سال 1966 تاسیس شد و یکی از بهترین کالج های کانادا است. این کالج بیش از 95 مدرک دیپلم در رشته‌های بازرگانی، ارتباطات، مطالعات جامعه و سلامت، علم و فناوری، مهندسی، هنرهای عمومی، مهمان‌داری، و حمل و نقل ارائه می‌دهد. بیشتر برنامه‌های تحصیلی این کالج حرفه‌محور هستند.

شما می‌توانید تجارت عملی خود را در آزمایشگاه‌های این کالج یاد بگیرید. سپس برای استخدام در صنایع مختلف آماده شوید. حتی در مدیریت نمایندگی‌های صنعتی به اطلاعات خوبی دست پیدا کنید. در ضمن کالج سنتنیال به آموزش‌های مهارت محور نیز تاکید دارد. همچنین دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در برنامه‌های عمومی هنر و آموزش زبان انگلیسی این کالج نیز شرکت کنند.

کالج هامبر (Humber College)

کالج هامبر یکی از بزرگ‌ترین کالج‌های محلی کانادا است که بیش از 27000 دانشجو به صورت تمام‌وقت در آن تحصیل می‌کنند. کالج هامبر نیز در تورنتو واقع شده است. کالج هامبر یکی از اعضای پلی تکنیک کانادا (Polytechnics Canada) به حساب می‌آید. بنابراین مدارک این کالج جزء معتبرترین مدارک شغلی خواهد بود.

کالج هامبر به مشاغل آینده دانشجویان تمرکز دارد و مدارک لیسانس، دیپلم، و انواع گواهی‌نامه‌ها را می‌توان از همین کالج کسب کرد. کالج هامبر در سال 1967 تاسیس شد. در نظر داشته باشید این کالج دارای بیش از 150 برنامه تحصیلی مناسب برای کسب مدارک لیسانس، دیپلم، گواهینامه، و فوق لیسانس را ارائه می‌دهد.

نزدیک‌ترین فرودگاه به کالج هامبر فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو است. به خاطر داشته باشید هامبر با انجمن ورزشی دانشگاهی کانادا، انجمن کالج‌های اجتماعی کانادا، انجمن دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا، دفتر آموزش بین‌المللی کانادا، و پلی تکنیک کانادا رابطه مستقیم دارد.

کالج جورج برون (George Brown)

کالج جورج برون 3 پردیس اصلی دارد که همگی در بزرگ‌ترین شهر کانادا، تورنتو واقع شده‌اند، همانطور که می دانید تورنتو یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی است. این کالج با بسیاری از رهبران صنایع مختلف آشنایی کامل دارد. بنابراین می‌تواند برنامه‌های تکاملی بسیاری در اختیار دانشجویان بگذارد. در ضمن با انتخاب کالج جورج برون با مهارت‌های فنی و انسانی مورد نیاز در محل کار آینده خود نیز آشنا می‌شوید.

کالج جورج برون

در سال 2011 این کالج به عنوان بزرگ‌ترین مهد فارغ‌التحصیلان کارفرما یا کارآفرین در تورنتو رتبه خوبی کسب کرد. این کالج انواع برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده است. در ادامه با رشته‌های این کالج بیشتر آشنا می‌شوید.

  •       هنر
  •       طراحی
  •       کسب و کار
  •       خدمات اجتماعی
  •       آموزش کودکان
  •       فناوری‌
  •       مهندسی
  •       ساخت و ساز
  •       علوم بهداشتی
  •       مهمان‌داری
  •       هنرهای آشپزی
  •       مطالعات مقدماتی
  •       انواع برنامه‌های تخصصی

مدرک دانشجویان بین‌المللی این کالج براساس معیارهای برنامه‌های تحصیلی هیئت ارزیابی کیفیت آموزش انتاریو تایید می‌شود. این کالج جزء انجمن کالج‌های هنرهای کاربردی و فناوری انتاریو، و انجمن کالج‌های اجتماعی کانادا است.

کالج سنکا (Seneca)

کالج سنکا در تورنتو واقع شده است. این کالج به عنوان یکی از بهترین کالج های کانادا دارای گزینه‌های خوبی برای انواع برنامه آموزشی تمام وقت، نیمه‌وقت، و غیره خواهد بود. در ضمن کالج سنکا در بعضی از رشته‌ها همانند برنامه‌های آموزشی مربوط به فناوری، بازرگانی، خدمات مالی، و هنرهای کاربردی تخصص زیادی دارد.

به خاطر داشته باشید کالج سنکا با رهبران شرکت‌های صنعتی بزرگ همکاری می‌کند و معتقد است آموزشی انعطاف‌پذیر و مناسب خواهد بود که منجر به یافتن شغلی مرتبط شود. کالج هنرهای کاربردی و فناوری سنکا یک کالج عمومی برای هنرهای کاربردی و فناوری در تورنتو، انتاریو است.

این کالج نیز یکی از اعضای پلی تکنیک کانادا به حساب می‌آید. کالج سنکا در سال 1967 تاسیس شد. بیش از 140 مدرک لیسانس حرفه‌ای 4 ساله، دیپلم‌های 2 و 3 ساله و حتی تحصیلات تکمیلی در انواع رشته‌ها در این کالج صادر می‌شوند. در ادامه رشته‌های تحصیلی این کالج را نام می‌بریم:

  •       فناوری
  •       زیست فناوری
  •       تجارت بین‌المللی
  •       بازاریابی
  •       حسابداری
  •       مدیریت برند
  •       مدیریت پروژه
  •       مدیریت بحران
  •       علوم رایانه‌ای
  •       مهندسی
  •       گردشگری
  •       مهمان‌داری
  •       مدیریت منابع
  •       مد
  •       رسانه‌های دیجیتال
  •       انیمیشن

کالج رد ریور

کالج رد ریور (College Red River)

کالج رد ریور به عنوان یکی از  بهترین کالج‌های کانادا در استان منیتوبا و وینیپگ به حساب می‌آید. این کالج به طور دائم در حال توسعه و رشد است. همچنین بیش از 30000 دانشجو در کالج رد ریور مشغول تحصیل هستند. این کالج دارای 200 برنامه آموزشی است. کالج رد ریور بزرگ‌ترین موسسه آموزش کاربردی این استان به حساب می‌آید.

95 درصد از دانشجویان فارغ‌التحصیل این کالج بلافاصله مشغول به کار می‌شوند. همان‌طور که گفتیم این کالج در وینیپگ، مانیتوبا واقع شده است. رد ریور یک کالج عمومی محسوب می‌شود. در ضمن بزرگ‌ترین موسسه تحقیقات کاربردی منیتوبا نیز به حساب می‌آید که دارای اصلی‌ترین برنامه‌های آموزشی است.

کالج رد ریور در سال 1938 تاسیس شد. در ابتدای تاسیس این موسسه آموزشی به عنوان موسسه فنی منیتوبا خوانده می‌شد اما در سال 1998 به کالج رد ریور تغییر نام داد. هزینه تحصیل در این کالج پایین‌تر از هزینه تحصیل در سایر کالج‌های این شهر است، برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب هزینه های تحصیل در کانادا را بخوانید. 93 درصد از دانشجویان نیز رضایت زیادی از دوران تحصیل خود در این کالج دارند.

اینستاگرام اپلای مورنینگ تلگرام اپلای مورنینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *