بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

آشنایی با بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش به شما کمک میکند تا مقصد مناسبی را جهت تحصیل در این کشور انتخاب نمایید. برخی شهر‌های اتریش جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارند اما از نظر تحصیلی بسیار گران هستند. با وجود اینکه اتریش دانشگاه‌های دولتی زیادی دارد و در اغلب دانشگاه‌ها نیازی به پرداخت شهریه نیست، اما با اینهمه برخی شهرهای اتریش برای تحصیل پیشنهاد نمیشوند. اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید بهترین شهر برای تحصیل در اتریش کدام شهر است و چه قدر برای زندگی در آن باید هزینه کنید، با ما در این مقاله همراه باشید.

 

 شهر Linz در اتریش

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

Linz یکی از شهرهای شمالی اتریش است که در کرانه رودخانه دانوب واقع شده است. این شهر از نظر هنر و معماری همواره مورد توجه بوده و در سال 2014 به عضویت شبکه شهرهای خلاق یونسکو در آمده است. طبق نظر سنجی های صورت گرفته از دانشجویان بین المللی و برآورد هزینه‌های زندگی دانشجویی، این شهر یکی از بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل است. مهمترین سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که آیا این شهر میتواند بهترین انتخاب برای من هم باشد یا نه…؟ برای پاسخ به این سوال با ما در ادامه همراه باشید :

 

اگر به موسیقی و هنر علاقمندید

موسیقی نقش بسیار مهمی در فرهنگ این شهر دارد. در ماه‌های تابستان، حداقل چهار بار در هفته موسیقی زنده اجرا میشود. چندین مکان بزرگ برای اجرای موسیقی در شهر در نظر گرفته شده است که هنرمندان مختلف از پاپ گرفته تا جاز در سراسر شهر کنسرت برگزار میکنند. اگر به موسیقی خیابانی علاقه دارید، به شما اطمینان میدهم از انتخاب شهر Linz برای تحصیل هرگز پشیمان نخواهید شد. قدم زدن در خیابان های پر از تکاپو با بوی ملایم فلافل و آواز هنرمندان، یکی از لذت بخش‌ترین کار‌ها برای هر دانشجو است، که میتوانید اینجا آن را تجربه نمایید.

 

اگر از خرید کردن لذت میبرید

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب شهر دانشجویی، امکانات آن شهر است. شهر لینتس 13 مرکز خرید بزرگ دارد و دومین خیابان شلوغ کشور، با انواع فروشگاه‌ها و برندها در اینجا قرار گرفته است. اگر به خرید کردن علاقه دارید و دوست دارید در شهری زندگی کنید که علاوه بر تحصیل با کیفیت، زندگی با کیفیتی هم داشته باشید، شهر لینتس میتواند یکی از بهترین مقصد ها برای شما باشد.

 

اگر به دنبال دانشگاه با رنک علمی خوب هستید

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

دانشگاه واقع در این شهر، پنجمین دانشگاه برتر آلمانی زبان است و از نظر علمی جایگاه بسیار خوبی در دنیا دارد. اگر قصد تحصیل در اتریش را دارید و میخواهید در یک دانشگاه دولتی و معتبر تحصیل کنید. دانشگاه شهر لینتس میتواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تحصیل در اتریش برای شما باشد.

 

جمعیت این شهر: 205.000 نفر

تعداد دانشجویان دانشگاه: 30.000

 

اگر از دیدن آثار باستانی و تاریخی لذت میبرید

مرکز شهر Linz به دلیل معماری‌های قرون وسطایی شهرت بسیار دارد و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب میکند. مکان های دیدنی این شهر شامل:

Lentos Kunstmuseum

Hauptplat

Ars Electronica Center

میدان شهر

کلیسای جامع جدید

پیاده روی در رودخانه دانوب

Pöstlingbergbahn

زندگی در شهر لینتس بسیار هیجان انگیز است. معمولا افرادی که آخر هفته‌ها سفر میکنند یا به مکان‌های تاریخی سر میزنند، شهر لینتس را به عنوان یکی از مقصد‌های خود انتخاب میکنند. این شهر بی‌شک یکی از بهترین شهر‌های اتریش برای تحصیل و زندگی است.

 

شب های Linz

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

بسیاری از بارهای Linz هر شب موسیقی زنده اجرا می‌کنند. بارهای کوچکتر با موسیقی زنده تا پاسی از شب از میهمانان پذیرایی میکنند و لحظات خوب و خوشی را برایشان میسازند. سرگرمی و امکاناتی که در این شهر وجود دارد، در کمتر شهری در اتریش دیده میشود.

 

اگر به دنبال رفت و آمد آسان هستید

اگر دانشجو هستید وLinz را به عنوان محل اقامت اصلی خود میخواهید انتخاب کنید، خبر بسیار خوبی برایتان دارم. تنها با 67 یورو میتوانید در طول ترم هزینه‌های مربوط به رفت و آمد را کاور کنید. این شهر یکی از شهرهای پیشرفته اتریش محسوب میشود و استفاده از تمام وسیله‌های حمل و نقل در آن میسر است.

هزینه هواپیما به طور کلی همانند اکثر نقاط دنیا نسبتاً گران است. اما قطار در همه جا در دسترس است و هزینه معقولی دارد. اگر میخواهید به شهر‌های اطراف سفر کنید، قطار بهترین گزیته است.

 

نتیجه گیری

Linz یکی از مشهورترین شهرهای اروپا در زمینه موسیقی و هنر است. جمعت آن  به 250 هزار نفر میرسد و در کنار رودخانه قرار دارد. این شهر به اندازه کافی بزرگ است و تمام امکانات لازم برای یک زندگی مدرن و آسان را در خود جای داده است. اگر در کنار تحصیل میخواهید از زندگی خود لذت ببرید، قطعا شهر لینتس جزو بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش شناخته میشود.

 

شهر Graz در اتریش

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

یکی دیگر از بهترین شهر‌های اتریش برای تحصیل، شهر گراتس است. این شهر دومین شهر بزرگ اتریش محسوب میشود و به عنوان یکی از امن‌ترین شهرهای اروپا شناخته میشود. مرکز شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و در سال 2003 ، به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا به جهان معرفی شده است. نماد شهر گراتس قلعه‌ی هیل است. درواقع شهر Graz با این قلعه شناخته میشود. اگر کنجکاو هستید که بدانید آیا این شهر همان شهر ایده‌آل شما برای زندگی است یا نه، با ما در ادامه همراه باشید:

 

دانشگاه‌های شهر گراتس

جمعیت شهر Graz به 300.000 نفر میرسد و تعداد دانشجویانی که در اینجا تحصیل میکنند حدود 60 هزار نفر است. گراتس برخلاف شهر وین، به دلیل داشتن دانشگاه‌های متعدد و با اعتبار به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی اتریش طبقه‌بندی میشود. در گراتس 4 دانشگاه با رنک علمی معتبر وجود دارد که عبارتند از دانشگاه گراتس ، دانشگاه صنعتی گراتس ، دانشگاه پزشکی گراتس ، دانشگاه موسیقی و هنر های نمایشی گراتس و 2 کالج فنی. اگر به دنبال تحصیل نسبتا رایگان و با کیفیت هستید، گراتس بهترین انتخاب است.

 

مکان های دیدنی شهر گراتس

اکثر شهرهای اتریش، به دلیل قدمت تاریخی و فرهنگی، مکان های باستانی و دیدنی بسیاری دارند. مکان‌ های دیدنی شهر گراتس شامل تالار شهر ، قلعه هیل ، برج ساعت ، زرادخانه ، تئاتر Graz و کلیسای جامع است. همانطور که اشاره شد، شهر گراتس در سال 2003 لقب پایتخت فرهنگی اروپا را از آن خود کرده است و یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب میشود.

 

آب و هوای شهر گراتس

بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش

این شهر از آنجایی که در بخش جنوب شرقی اتریش واقع شده است، آب هوایی معتدل و نسبتا گرم دارد. اگر سرمایی هستید و از آب و هوای گرم و استوایی لذت میبرید، شهر گراتس میتواند یکی از بهترین شهر‌های اتریش برای تحصیل و زندگی شما باشد.

 

شب های گراتس

بارها و کلوپ های شبانه فراوانی درGraz وجود دارد. در اطراف شهر می‌توانید مکان‌هایی را برای لذت بردن از نوشیدنی‌های خوشمزه پیدا کنید.

حمل و نقل عمومی در گراتس

حمل و نقل عمومی در گراتس

Graz، مانند اکثر شهرهای بزرگ دنیا، دارای شبکه حمل و نقل عمومی است. تنها با 150 یورو، می‌توانید کارت حمل و نقل عمومی نیمساله برای کل ایالت استایریا را دریافت کنید. این شهر علاوه بر حمل و نقل زمینی، فرودگاه و سرویس هواپیما نیز دارد. فرودگاه گراتس بسیار شبیه به فرودگاه اینسبروک است. از اینجا تقریبا به هر جایی که می خواهید، میتوانید بروید اما متاسفانه بلیط هواپیما نسبتا گران است.

 

نتیجه گیری

Graz، قرن‌ها است که به خاطر آموزش عالی شهرت دارد. تاریخ و فرهنگ غنی این شهر سبب شده تا گردشگران اوقاتی فرح بخش و خاطره انگیز را در این شهر سپری کنند. اگر به همراه تحصیل میخواهید کار دانشجویی در اتریش داشته باشید و به رزومه و سابقه کاری خود اهمیت میدهید، گراتس نسبت به لینتس شهر مناسبتری است و این شهر جزو بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش شناخته میشود.

 

شهر Salzburg در اتریش

Salzburg بی شک یکی از زیباترین شهرهای اروپا و یکی از بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل است. وجود کاخ هوهنسالزبورگ در مرکز شهر ، رودخانه و کوه‌های آلپ ، محیطی باورنکردنی و رویایی در اینجا به وجود آورده است. شهر سالزبورگ محل تولد موتزارت است و مکان‌های تاریخی و دیدنی آن به تعداد زیاد در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این شهر به معماری باروک شهرت دارد. جمعیت زیاد دانشجویان بین المللی، اینجا را به مکانی عالی برای تحصیل تبدیل کرده است.

 

مکان‌های دیدنی سالزبورگ

جمعیت این شهر به 154 هزار نفر میرسد که بخش زیادی از آن را دانشجویان تشکیل میدهند. مکان های دیدنی که در این شهر وجود دارد عبارتند از: قلعه هوهنسالزبورگ ، کاخ میرابل ، Schloss Hellbrunn ، کلیسای جامع سالزبورگ ، محل تولد موتزارت و ابی سنت پیتر. اگر از دیدن مکان‌های تاریخی لذت میبرید، حتما به این شهر سر بزنید.

 

شب‌های شهر سالزبورگ

بارهای این شهر در امتداد ساحل رودخانه واقع شده‌اند و منظره تماشایی در شب دارند. Salzburg دارای باغ آبجو ، بارهای کوچک ، کافه ها و کلوپ های شبانه است. حتی می‌توانید برای بازی به کازینو بروید. تمام امکانات لازم برای تفریح و سرگرمی در این شهر وجود دارد.

 

سیستم حمل و نقل پیشرفته در سالزبورگ

سیستم حمل و نقل پیشرفته در سالزبورگ

شبکه گسترده حمل و نقل در این شهر تنظیم شده که با کارت دانشجویی میتوانید از تمام خدمات آن استفاده کنید. هزینه یک ترم تحصیلی 150 یورو است.

 

نتیجه گیری

Salzburg شهر زیبایی است که در دوران دانشجویی کارهای زیادی برای انجام دادن میتوانید در آن داشته باشید. این شهر پر از تکاپو، نیروی کار جوان و پر از جنب و جوش است. همچنین هزینه اجاره خانه و زندگی در آن نیز بسیار مقرون به صرفه است. اگر به ماجراجویی علاقه مندید و از زندگی با افراد هم سن و سال خود لذت میبرید، سالزبورگ جزو بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش شناخته میشود.

شهر Innsbruck در اتریش

Innsbruck یکی از شهرهای کوهستانی اتریش است که در دامنه کوه‌های آلپ واقع شده است. این شهر در غرب اتریش، در ایالت تیرول قرار دارد. این شهر بعد از بازیهای المپیک زمستانی در سالهای 1964 و 1976 در دنیا به شدت مشهور و پرطرفدار شد. اگر به اسکی و ورزش‌های زمستانی علاقه مندید، به دلیل وجود رودخانه و کوه‎های آلپ ، فرصت‌های زیادی برای انجام ورزش‌های هیجان انگیز در اینجا وجود دارد. حاشیه رودخانه در شهر Insbruck چشم اندازه خیره‌کننده‌ای ایجاد نموده است که با تله کابین میتوانید به تماشای آن بروید.

 

جمعیت این شهر: 133.000 نفر

تعداد دانشجویان دانشگاه: 40.000

 

مکان های دیدنی شهر

شهر Innsbruck در اتریش

پرش اسکی المپیک ، شهر قدیمی ، میدان شهر ، کاخ Schloss Ambras ، Goldenes Dachl ، Palace Hofburg جزو مکان های دیدنی و فوق العاده شهر Insbruck است.

 

شب های باورنکردنی در Insbruck

بارهای کوچک زیادی در اینجا وجود دارد  همچنین تعدادی کلاب برای رقصیدن و آواز خواندن در سطح شهر قرار گرفته اند که میتوانید با دوستان خود به آنجا بروید و از باهم بودن لذت ببرید.

 

رفت و آمد آسان در Insbruck

در سطح شهر تراموا و اتوبوس شما را به جایی که می خواهید، میبرد و هزینه بسیار پایینی دارد. به عنوان دانشجو می توانید یک ترم کارت حمل و نقل عمومی را تنها با 136 یورو دریافت کنید.

با پرواز از این شهر میتواند تقریباً به هر جایی که بخواهید بروید اما قیمت ها در مقایسه با سایر شهرها بسیار گران است.

 

نتیجه گیری

Innsbruck در حصاری از کوه‌های باشکوه آلپ و رودخانه قرار گرفته است و این شهر جزو بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش شناخته میشود. اگر در کنار تحصیل در سومین دانشگاه بزرگ اتریش، میخواهید ورزش حرفه‌ای انجام بدهید، پیشنهاد میشود شهر Insbruck را از بین دیگر شهرها انتخاب نمایید.

 

شهر Vienna در اتریش

شهر Vienna در اتریش

بالاخره به قسمت هیجان‌انگیز ماجرا رسیدیم. شهر رتبه اول و بهترین شهر اتریش برای تحصیل Vienna است که پایتخت و بزرگترین شهر کشور است. این شهر یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها و قدمی‌ترین تاریخ های اروپا را دارد. کاخ‌های این شهر از معروفترین کاخ‌های جهان هستند. Vienna طبق اعلانیه‌های منتشر شده به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در جهان رتبه بندی شده است.

 

دانشجویان از سراسر جهان به دلیل کیفیت بالای زندگی و تحصیل به اینجا مهاجرت میکنند. این شهر در گذشته محل زندگی هنرمندان برجسته‌ای همچون موتزارت ، بتهوون و زیگموند فروید بوده است. شهر وین در کنار مدرنیته، سنت‌های دیرینه خود را حفظ کرده و به اصالت و فرهنگ خود همچنان میبالد.

 

جمعیت شهر وین : 1.9 میلیون نفر

تعداد دانشجویان دانشگاه: 194.000

 

مکان های دیدنی شهر وین

 

کاخ Schonbrunn

The Hofburg

کلیسای جامع سنت استفان

کاخ Belvedere

کلیسای سنت پیتر

River Walk.

 

شب های وین

شهر Vienna به داشتن شب‌های به یادماندنی و پر از رقص و آواز معروف است. کلاب‌های بزرگ ، بارهای جاز ، مکان‌های موسیقی زنده ، میخانه‌ها و بارهای ساحلی همه و همه سبب شده تا این شهر یکی از هیجان انگیز‌ترین و جالب‌ترین مقصد‌های اروپا برای زندگی، تحصیل و گردش باشد. در این شهر تقریباً هر چیزی را که برای زندگی شبانه ممکن است بخواهید، میتوانید پیدا کنید.

 

رفت و آمد در شهر وین

برای شهر بزرگ همچون Vienna، شبکه حمل و نقل عمومی باید بسیار گسترده باشد که خوشبختانه هست و تمام سرویس های رفت و آمد عمومی در این شهر موجود است است. به عنوان یک دانشجو می‌توانید کارت حمل و نقل را برای یک ترم تحصیلی با 75 یورو خریداری کنید. این شهر بسیار بزرگ است ، بنابراین نمی‌توان بیشتر مکان ها را پیاده رفت، اگر کارت حمل و نقل دریافت کنید، کارتان بسیار ساده‌تر خواهد بود.

 

نتیجه گیری

Vienna شهری باورنکردنی است که تمام گروه‌های سنی از زندگی در آن میتوانند لذت ببرند. تاریخ غنی شهر همه جا به چشم میخورد و فرهنگ مترقی به شهر احساس شادابی داده است. پارک‌ها و حاشیه رودخانه، فضاهای باز و بکر زیادی دارد. این شهر جزو بهترین شهرها برای تحصیل در اتریش شناخته میشود. حتی با یک دقتی میتوان گفت وین یکی از بهترین شهرهای تحصیل در سراسر اتحادیه اروپا است.

 

کلام آخر

در آخر به یاد داشته باشید که با وجود تمام رتبه بندی‌ها، باید شهری را انتخاب کنید که بیشترین تطبیق و هماهنگی را با شرایط شما داشته باشد. دقت فرمایید که احساسی در این زمینه تصمیم نگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاور ین اپلای مورنینگ تماس بگیرید.

 

 

اینستاگرام اپلای مورنینگ تلگرام اپلای مورنینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *